Sharan

#1
Sharan
Zwana jest czasem Cieniem

Wiek
7 lat




Wygląd

Sharan jest wilczycą o dość zwyczajnym umaszczeniu - posiada gęste, szarobiałe futro, poprzecinane miejscami ciemniejszymi akcentami, zdecydowanie nawiązujące czy to do brudnawego, dawno spadłego śniegu, czy spopielonej ziemi. Z powodu gęstego futra wydaje się bardzo postawnym wilkiem, nie dajmy się jednak zwieść - długie włosie osłania dość szczupłą sylwetkę wilczycy. Nie można jej nazwać ani nazbyt chudą, ani puszystą - jest szczupła, aczkolwiek proporcjonalnie zbudowana. Ze względu na gęste futro czasami bywa mylona z mieszkańcami krain skutych śniegiem i lodem. O ile ogólną aparycję ma dość niepozorną, nie do końca zapadającą w pamięć, przynajmniej ze względu na barwę, to wadera posiada jednak jedną szczególną cechę.
Oczy Sharan są zdecydowanie jej najbardziej rzucającą się w oczy cechą wyglądu - są one barwy jasnobłękitnej. Obydwie tęczówki są jasne, a ich kolor ma raczej zimny odcień. Głównie z tego względu wilczyca raczej nie lubi spoglądania innym w oczy - nie jest jej w smak zbytnie zapadanie w pamięć.



Charakter

Sharan od zawsze była bardziej zainteresowana wiedzą i nauką, aniżeli bezsensownym tłuczeniem się i nurzaniem kłów w krwi. Była dość wycofanym osobnikiem w dawnej grupie rodzinnej, nie interesowały jej łowy czy walka, chyba, że sytuacja ją do owych zmuszała. Zdecydowanie więcej czasu spędzała ze starszyzną, ceniła sobie wiedzę i doświadczenie sędziwych wilków, chętnie obserwując ich obowiązki.
Jest raczej spokojnym wilkiem, nie atakuje bez powodu. Przeciwnie - wystrzega się walk i potyczek, brzydzi się nieusprawiedliwioną, bezsensowną przemocą. Bliskich jednak będzie bronić z wielką zażartością, nieustępliwie. Względem zaprzyjaźnionych wilków jest wierna, i tego też oczekuje po swoich towarzyszach, których pieczołowicie dobiera. Nawet będąc w jednym stadzie z kimś, kto nie sprosta jej wizjom i oczekiwaniom, tudzież sprawi jej przykrość, będzie raczej owego osobnika omijać lub ignorować, ale jeśliby przyszło do bronienia go - więzy stadne postawi ponad zatargami i antagonizmami. Ci towarzysze jej stada, którym zaufa, mogą liczyć na ciepło z jej strony, obcych zaś traktuje z chłodnym dystansem. Szanuje wszelkie napotkane osobniki, dopóki nie obnażą wobec niej lub jej bliskich wrogich zamiarów.
Nie jest kochliwa, ale jeżeli już obdarzy uczuciem wybranka, będzie uparcie trwała u jego boku, nie chcąc go opuścić aż do śmierci. Do spraw sercowych podchodzi bardzo poważnie, nie dla niej randkowanie i zabawy uczuciami.



Historia

Do miejsca, które od lat mogła bez cienia wątpliwości nazwać domem, krainy pod patronatem olbrzymiego Yggdrasila, przybyła po latach tułaczki po innych krainach, zbierając pieczołowicie doświadczenia, zwiedzając świat. Jej najstarsze wspomnienia sięgają lat wczesnej młodości, kiedy to była członkinią niewielkiej rodzinnej grupy koczowników. Wedle tego co pamięta, nigdzie nie zagrzali miejsca na dłużej, nie nawiązali też głębszych zażyłości tam, gdzie przywiał ich los. Podobnież Sharan - przyzwyczajona do zmieniania miejsca zamieszkania co jakiś czas, zdecydowała się zrezygnować z budowania bliższych relacji - które i tak zakończyły by się w ciągu kilku miesięcy, lub nawet jeszcze krótszym.

Tułając się z pielgrzymami za lepszymi warunkami życia i zwierzyną, miała okazję zapoznać się z wieloma typami roślin, dowiadując się o leczniczych właściwościach niektórych z nich od starszyzny z jej niewielkiego stada. Świat interesował ją od kiedy waderka nauczyła się chodzić samodzielnie, i od tej chwili zwiedzała go często bez wiedzy matki. Zdołała wypracować w sobie odpowiednią dozę niezależności i ostrożności, aby jej wyprawy nie kończyły się dla niej krzywdząco.
Jej grupa rodzinna była niestety na tyle hermetyczna, że wkrótce jej pobratymcy zaprzestali pomnażania swej liczebności. Sharan była ostatnią z miotu swej matki, która zmarła w kilka lat po jej urodzeniu. Władzę w grupie przejął po niej jej partner, jednak problem malejącej liczebności dotykał ich coraz mocniej - stare matrony padały ze starości, młode osobniki nie przychodziły na świat. Kiedy ich grupa, oprócz samej wadery, liczyła ledwie dwoje innych osobników - obydwa samce, blisko z nią spokrewnione - wilki zdecydowały na rozdzielenie się, w nadziei na nowy początek.

Sharan została samotnikiem, mając cztery lata. Następne dwa spędziła na samotnym przemierzaniu terenów i pogłębianiu wiedzy o świecie. W jej opinii to właśnie wiedza, nie siła, jest potęgą, a spryt pozwala na przechytrzenie nawet mocarnego przeciwnika.
Jej łapy nigdy nie stanęły na terenach zamieszkanych przez ludzi. Od starszyzny słyszała o ich kamienno - lśniących norach, zawsze jednak bagatelizowała opowieści o ich wysokości, kierując się rozsądkiem i tym, co obserwowała w naturze. Zarazem czuła jednak chorą ciekawość odnośnie ich wyglądu. Wystrzegała się tych dziwacznych stworzeń mając w pamięci opowieści zmarłej matki, która to gorzko wspominała utratę swojego ojca właśnie z ich ręki. Sam morderca miał jakoby magiczną moc zadawania śmierci na odległość, a z jego ramion i grzbietu miała wyrastać wilcza sierść.
To właśnie z powodu owych dwunogów jej dawna rodzinna grupa zmuszona była do ciągłej tułaczki.

Któregoś dnia jej łapy przywiodły ją na tereny dawnej krainy, i tam też wadera postanowiła zatrzymać się przynajmniej na chwilę. Miała jednak w głębi serca nadzieję na nowy początek i odnalezienie nowej grupy, której częścią by się uważała, zwłaszcza, iż na tamtejszych ziemiach nie obaczyła jak dotąd krwawej działalności ludzi. Jedna z tamtejszych watah zaś szczególnie zwróciła jej uwagę, ze względu na swoistą cześć dla wiedzy, którą wadera bez wątpienia podzielała.
Tam, w ciągu kilku szczęśliwych dla niej miesięcy, nawiązała wiele znajomości, z których część przerodziła się w dozgonną przyjaźń. Podążała ścieżką wiedzącej, zgłębiając tajemnice roślin, mikstur i trucizn. Swoją wiedzę wykorzystywała dla dobra potrzebujących.
Od pewnego momentu podczas swojej tułaczki po ścieżce wiedzącej poznała tego, który miał stać się jej partnerem. Początkowo był jej mentorem i przyjacielem, ucząc ją wszystkiego, co wiedzieć powinna jako członkini swojego stada i zakonu. Razem podróżowali, przemierzając zarówno obce tereny jak i ziemie swojej dawnej grupy. I tak ziarno uczuć poczęło powoli wzrastać, na gościnnym gruncie, jaki napotkało.

Za sprawą ideałów, jakie wyznawała jej grupa i jej partner, które stały się jej własnymi, zdecydowała się uczestniczyć w wojnie, jaka jakiś czas później nawiedziła krainę. W tych burzliwych czasach poznała swojego innego bliskiego znajomego - Lotara.
Nie było jej jednak dane zamieszkiwać długo ziemie wokół potężnego Yggdrasila. Klimat tamtej krainy również zaczął się zmieniać, pomiędzy wilcze grupy zagościły waśnie, a zwierzyna stała się coraz trudniejsza do napotkania. Świat, którego obrońcą i osią było olbrzymie drzewo zaczął się bezpowrotnie rozpadać. Sharan, będąc wtedy już w stanie błogosławionym, postanowiła zaryzykować i wyruszyć wraz z partnerem w dalszą podróż, chcąc odnaleźć miejsce, gdzie ich młode miałyby dogodne warunki do życia. Tak natrafili oni na trop Konkordii, i ku niej zdecydowali się podążać. Do rozwiązania doszło jeszcze przed opuszczeniem ziem Jesionu na rzecz odległej krainy, według szeptów i plotek, mlekiem i miodem płynącej. Wyprawę podjęli dopiero kiedy młode usamodzielniły się na tyle, aby potrafić podążyć za rodzicami bez zbytniego kłopotu i wysiłku. Ich przybycie ze zrozumiałych zatem przyczyn opóźniło się o kilka dobrych tygodni, ale całość, teraz już złożonej z kilku wilków rodziny przybyła do Konkordii i tam poczęła szukać miejsca dla siebie.


Kariera

Sharan nie aspiruje do zostania przywódczynią, ani do posiadania swojej własnej świty, którą mogłaby zarządzać, choć bez wątpienia posiada ku temu podstawową wiedzę i umiejętności. Jak to zwykle bywa w jej życiu - obejmie inicjatywę, jeśli nie będzie w grupie nikogo bardziej nadającego się do pełnienia owych obowiązków, w obliczu kogoś lepiej ku temu przygotowanemu byłaby jednak skłonna ustąpić i oddać stanowisko.



Rodzina

Najbliższą rodziną Sharan jest jej partner, Malakai, oraz ich młode. Samica ma też dwóch braci, z którymi kontakt jej się urwał gdy trójka rozdzieliła się w poszukiwaniu lepszego życia. Nie ma pojęcia, jak ich losy potoczyły się dalej, i czy w ogóle wilki te jeszcze żyją.







Relacje
Pozytywne
- Malakai - partner, ufa mu nad życie i kocha go, jest częścią jej rodziny i ostoją spokoju dla wadery. Jest gotowa skoczyć za nim w ogień i podziwia go, choć czasem musi chłodzić jego w gorącej wodzie kąpane pomysły i plany.
- Gwiezdna Burza - córka Sharan i Malakai'a, kocha ją i jest gotowa chronić ją za wszelką cenę.
- Echo Przeznaczenia - córka Sharan i Malakai'a, kocha ją i jest gotowa chronić ją za wszelką cenę.
- Vermilian - najmniejszy z miotu Malakai'a i Sharan, Vermin jest z racji swojego kruchego zdrowia i delikatnego charakteru istnym oczkiem w głowie wadery.
- Wrzosowy Poranek - syn Malakai'a i Sharan, wadera ma problemy z porozumieniem z nim, częstokroć wini siebie za jego błędy, jest dla niej rodzicielską porażką
- Rhiamon - wadera która walczyła wraz z nimi przeciw Hordzie. Dopiero później poznała jej imię, ufa jej, ponieważ sprawdziły się obok siebie w potyczce.
- Lotar - basior którego poznała jeszcze zamieszkując ziemie Yggdrasila. Początkowo był kimś w rodzaju kompana w walce, później stał się dla jej rodziny prawie jak przyszywany wuj, opiekując się jej młodymi i pomagając sobie wzajemnie podczas ucieczki w bezpieczniejsze miejsce. Jako przywódcy jest mu posłuszna i uległa, choć czasem wzbudza w niej strach swoją surowością. Martwi się co będzie, jeśli będzie musiała wybierać między swoją rodziną a nim.
- Evrett - traktuje go jak przyjaciela, od kiedy zaopiekował się jej córką, Gwiezdną Burzą.
- Neresha - ktoś w rodzaju znajomej z cechami młodszej siostry, Sharan odczuwa potrzebę zaopiekowania się tą młodą, zalęknioną waderą.
- Sinhardin - jeden z dwóch braci wadery, nie ma pojęcia, gdzie obecnie się znajduje, ale zawsze będzie dla niej ukochanym bratem.
- Drugi brat - również nie ma pojęcia jaki los go spotkał, ale zawsze będzie on dla niej ukochanym bratem.
-
Neutralne
- Rayameema - wilczyca którą spotkała przelotnie w okolicy nory, nigdy później jej nie widziała.
- Płomień - rudy basior, którego poznała jeszcze podczas walki z Hordą. Nie miała okazji poznać go dobrze, ale nie uważa go za groźnego.
- Inaria - nie zna jej dobrze, Sharan dopiero wyrabia sobie opinię o szczenięciu.
- Ven'evri - Widzi w niej ewentualną opiekunkę dla Poranka, jeśli ten zdecyduje się opuścić jej watahę. Nie wie, co myśleć o starej wilczycy, ale czuje, że mogłaby zapewnić jej synowi bezpieczeństwo poza Przebłyskiem.
-
-
Negatywne
-
-

Początkowe rozdysponowanie statystyk:
Atak: 5
Zręczność: 10
Magia: 10
Always keep your foes confused. If they are never certain who you are or what you want, they cannot know what you are like to do next. Sometimes the best way to baffle them is to make moves that have no purpose, or even seem to work against you.

Sharan

#2
Statystyki postaci:
Atak: 5
Zręczność: 10
Magia: 10

Posiadane umiejętności: Zamieć (Magia)

Wykonane zadania:
Zbieracz - 3.01.16 - 10 PD - link
Świeża krew - 28.02.16 - 10 PD - link
Inicjacja - 19.04.16 - 15 PD - link
Event "Vis Pacem, Para Bellum" - 13.05.16 - 45 PD - link
Loteria (wygrana PD) - 02.04.17 - 20 PD - link

Suma punktów doświadczenia:
100 (poziom 1)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron